۳۶۰ Mobile Security یکی از قدرت

360 antiviruss

Mr.Hiden

مندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون در مارکت با دارا بودنامتیاز ۴٫۵ در رده ی بالاتری نسبت به برنامه های آنتی ویروس دیگر می باشد و ما امروز قصد معرفی آن را برای شما داریم! ۳۶۰ سکیوریتی انتی ویروسی قوی برای محافظت از اسمارت فون و اطلاعات شما در مقابل جدیدترین ویروس ها ، بدافزارها و ویروس های ساخته شده است و با نصب ان می توانید گامی اساسی را در زمینه ی امنیت برای گوشی خود بردارید. ۲۷۵ میلیون کاربر تا به امروز این نرم افزار را نصب کرده و متوجه شده اند که این انتی ویروس با حجم ناچیز خود دارای قدرت زیادی است و آن را به کاربران دیگر پیشنهاد می دهند.

برخی از قابلیت های اپلیکشین ۳۶۰ Mobile Security اندروید :

* امکان اسکن فایل های گوشی و حذف ویروس ها

* امکان اسکن برنامه های نصب شده و فایل های APK

* حغظ حریم خصوصی شما در مقابل تهدیدات مختلف

* دارا بودن محیط کاربری ساده و کلاسیک

* پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا از جمله انگلیسی ، پرتغالی

اپلیکیشن ۳۶۰ Mobile Security- Antivirus به صورت رایگان عرضه شده است و download3ityآخرین ورژن آن را به صورت رایگان برای شما قرار داده است که می توانید با یک کلیک ان را از ادامه ی مطلب دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v4.1.8.6455 :

* اضافه شدن ‘Notification Manager + رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

 

 

جعبه دانلود

این نوشته در تاریخ نوامبر 7, 2017 ساعت 8:57 ب.ظ منتشر و در Anti Virus، Application android دسته‌بندی و با ، ، ، برچسب زده شده است. افزودن پیوند یکتا به لیست علاقه‌مندی‌ها. دیدگاه‌های این نوشته را با خوراک RSS این نوشته دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *